Zgłoszenie typu „awaria” posiada kilka dat.

Zgłoszenie typu „awaria” posiada kilka dat.

Postprzez admin » 19 lut 2015, o 12:37

Zgłoszenie typu „awaria” posiada kilka dat, chronologia tych dat jest istotna, opis poszczególnych dat.

Obrazek

Komplet przedstawionych dat jest dostępny po zapisaniu zlecenia pracy.
Data/Czas rozpoczęcia – planowany termin rozpoczęcia prac
Termin realizacji – planowany termin realizacji wyliczany na podstawie priorytetu.
Docelowa data reakcji, data ostrzeżenia o reakcji, Data ostrzeżenia o zakończeniu – daty wyliczane automatycznie na podstawie wybranego priorytetu.
Data wystawienia - data kiedy rzeczywiście wystąpiła awaria
Data zgłoszenia – dat pochodząca z helpdesku musi być późniejsza niż data wystąpienia
Naprawę rozpoczęto – data rozpoczęcia naprawy, musi być przynajmniej o 1 minutę późniejsza od daty zgłoszenia
Naprawę zakończono – wpisuje się automatycznie po oddaniu zlecenia pracy gdy używany jest system podejmij/oddaj zlecenie pracy lub wpisywane ręcznie. Data musi być późniejsza niż naprawę rozpoczęto
Uruchomiono – data uruchomienia maszyny, późniejsza lub równa dacie naprawę zakończono
Data zakończenia – wpisywana automatycznie po zakończeniu zlecenia pracy
admin
Administrator
 
Posty: 15
Dołączył(a): 23 gru 2014, o 09:56

Powrót do Funkcjonalność Agility

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

cron