Strona 1 z 1

Zgłoszenie typu „awaria” posiada kilka dat.

PostNapisane: 19 lut 2015, o 12:37
przez admin
Zgłoszenie typu „awaria” posiada kilka dat, chronologia tych dat jest istotna, opis poszczególnych dat.

Obrazek

Komplet przedstawionych dat jest dostępny po zapisaniu zlecenia pracy.
Data/Czas rozpoczęcia – planowany termin rozpoczęcia prac
Termin realizacji – planowany termin realizacji wyliczany na podstawie priorytetu.
Docelowa data reakcji, data ostrzeżenia o reakcji, Data ostrzeżenia o zakończeniu – daty wyliczane automatycznie na podstawie wybranego priorytetu.
Data wystawienia - data kiedy rzeczywiście wystąpiła awaria
Data zgłoszenia – dat pochodząca z helpdesku musi być późniejsza niż data wystąpienia
Naprawę rozpoczęto – data rozpoczęcia naprawy, musi być przynajmniej o 1 minutę późniejsza od daty zgłoszenia
Naprawę zakończono – wpisuje się automatycznie po oddaniu zlecenia pracy gdy używany jest system podejmij/oddaj zlecenie pracy lub wpisywane ręcznie. Data musi być późniejsza niż naprawę rozpoczęto
Uruchomiono – data uruchomienia maszyny, późniejsza lub równa dacie naprawę zakończono
Data zakończenia – wpisywana automatycznie po zakończeniu zlecenia pracy